O nas

Grupa Akomex to czołowy producent opakowań kartonowych w Polsce. Produkujemy wysokiej jakości opakowania z tektury litej, ulotki, etykiety, a także tacki i arkusze laminowane. Tworzymy je dla takich sektorów jak branża farmaceutyczna, spożywcza, higiena osobista, elektronika i technologia czy akcesoria domowe. Przygotowujemy również indywidualne realizacje, ściśle dostosowane do specyfiki danego rynku.

Oferujemy wiele sposobów wykończenia, jak hot-stamping, tłoczenie (w tym wytłaczanie pisma Braille’a), a także lakierowanie olejowe, dyspersyjne i UV. Wszystko po to, żeby Państwa produkt wyróżniał się na półce! Specjalizujemy się również w metodach zabezpieczania opakowań przed fałszerstwem, jak np. hologramy, mikrodruk czy twin effect.

Niezależnie od wielkości zamówienia pomożemy Państwu znaleźć optymalne rozwiązanie, zgodne z najwyższymi standardami.

Rosnące proekologiczne nastawienie konsumentów powoduje, że opakowania z tektury litej są przyszłością branży. Grupa Akomex może się również pochwalić certyfikatem FSC, który daje pewność, że nasze surowce pochodzą z odpowiedzialnych źródeł.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy zaufanym partnerem dla międzynarodowych przedsiębiorstw w całej Europie. Nasze produkty można znaleźć na półkach największych europejskich sieci handlowych i aptek.

Filarami Grupy Akomex są Doświadczenie, JakośćElastyczność.

Grupa Akomex w skrócie

  • 3 nowoczesne fabryki w Polsce i w Danii
  • Blisko 50 lat doświadczenia w produkcji opakowań dla branży farmaceutycznej
  • Ponad 20 lat doświadczenia w produkcji opakowań dla branży spożywczej
  • 1,3 miliarda opakowań rocznie
  • Ponad 200 milionów ulotek rocznie
  • Niemal 600-osobowy zespół
  • Dedykowany Customer Service
  • Elastyczny system dostaw
  • Plan Ciągłości Biznesowej
  • Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością
  • Certyfikaty BRC, ISO 9001, ISO 15378, ISO 14001, FSC

Dowiedz się więcej o naszej Polityce Jakości.

Nagrody

Historia Grupy Akomex

1972
Powstanie spółki DrukPak Sp. z o.o.
1993
Powstanie spółki Akomex Sp. z o.o.
2010
Highlander Partners właścicielem Akomex
2014
Highlander Partners inwestuje w DrukPak i powstaje Grupa Akomex
2015-2022
Inwestycje w rozwój potencjału produkcyjnego
2017
Integracja i dostosowanie fabryk do produkcji opakowań dla rynków RX i OTC
2018
Grupa Akomex inwestuje w Plano Pack Denmark A/S

Kariera

Wiemy, że jakość buduje się od podstaw. Dlatego inwestujemy w szkolenia i rozwój naszych pracowników. W Grupie Akomex od początku najważniejsi są ludzie.


Oferty pisemne (podanie, list CV) z klauzulą o ochronie danych osobowych, prosimy składać na adres:

Akomex sp. z o.o.
ul. Jabłowska 71
83-200 Starogard Gdański

lub e-mailem: akomex@akomex.pl

ODPOWIEMY TYLKO NA WYBRANE OFERTY

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Regionalny Kierownik Sprzedaży

(woj. Zachodniopomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie)

Informacje o ofercie pracy

Twój zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym obszarze,
  • realizacja powierzonych celów sprzedaży,
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami,
  • aktywny udział w negocjacjach warunków handlowych z Klientami,
  • analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań,
  • tworzenie planów sprzedaży krótko i długoterminowych,
  • analiza trendów, monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
  • regularny monitoring parametrów kapitału pracującego,
  • reprezentowanie firmy poprzez udział w seminariach, konferencjach i targach branżowych.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży B2B,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży poligraficznej,
  • wykształcenie min. średnie,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • zdolność do pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność,
  • rzetelność i terminowość w realizacji zadań,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • czynne prawo jazdy kat. B.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • niezbędne narzędzia pracy (komputer/telefon/samochód służbowy),
  • duże wsparcie merytoryczne na etapie obejmowania nowego stanowiska,
  • możliwość rozwoju własnych umiejętności oraz praktycznego wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
  • swobodę w działaniu,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu prywatnej opieki medycznej,
  • szkolenia językowe i rozwojowe.

Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać w formie elektronicznej
na adres:
rekrutacja@akomex.pl – podając w tytule maila:

 Rekrutacja na stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przez mnie dokumentach aplikacyjnych przez Akomex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Starogard Gdański, ul. Jabłowska 71, 83-200 Starogard Gdański,  w celu realizacji procesów rekrutacji na stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży . Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym  z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych  i prawie ich poprawiania.”

Area Sales Manager z językiem francuskim

Area Sales Manager z językiem francuskim

 

Area Sales Manager z językiem francuskim

Zadania i obowiązki:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych rynków i kanałów sprzedaży,
  • Realizacja powierzonych celów sprzedaży oraz poziomu nowych zamówień,
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Aktywny udział w negocjacjach warunków handlowych z Klientami,
  • Odpowiedzialność za budżet i wyniki powierzonego regionu,
  • Skuteczna realizacja polityki sprzedażowej i wyznaczonych celów,
  • Wsparcie merytoryczne dla Klientów i ich pracowników poprzez szkolenia i doradztwo techniczne,
  • Analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań,
  • Pozyskiwanie zapytań ofertowych,
  • Tworzenie raportów, analiza trendów, monitorowanie rynku oraz działań konkurencji oraz identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,
  • Bieżący monitoring płatności od klientów,
  • Reprezentowanie firmy poprzez udział w seminariach i targach branżowych,

    Nasze oczekiwania:

  • Znajomości języka francuskiego na poziomie umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację   w mowie i piśmie, ze szczególnym uwzględnieniem terminologii języka biznesu (znajomość języka   angielskiego i/lub niemieckiego,  będzie dodatkowym atutem),
  • 2 lata doświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych,
  • Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe- ze szczególnym uwzględnieniem kierunków branżowych),
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży poligraficznej – opakowania kartonowe,
  • Gotowość do częstych wyjazdów zagranicznych,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Fachowość prowadzenia prezentacji produktowych w języku niemieckim dla potrzeb szerszego grona słuchaczy,
  • Zdolność do pracy pod presją czasu,
  • Dyspozycyjność oraz umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • Rzetelność i terminowość w realizacji zadań,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • Po rocznej umowie, szansa na umowę na czas nieokreślony,
  • Niezbędne narzędzia pracy ( komputer/telefon/samochód służbowy),
  • Duże wsparcie merytoryczne na etapie obejmowania nowego stanowiska,
  • Możliwość rozwoju własnych umiejętności oraz praktycznego wdrażania własnych pomysłów
    i rozwiązań,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • Szkolenia językowe i rozwojowe,
  • Możliwość korzystania z funduszu socjalnego w postaci pożyczek, zapomóg (ZFŚS),
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.

Implementation technologist

Implementation technologist

We are looking for candidates for the position

Implementation technologist

Tasks and responsibilities at the workplace:

  • Data analysis and completing project documentation (contact with the client to verify information and order requirements),
  • Creation and supervision of technical documentation for packaging materials,
  • Selection of raw materials and production materials,
  • Designing technological processes,
  • Supervision over the implementation of a new product,
  • Control and feasibility analysis regarding the implementation of new products and technological changes,
  • Creating and implementing changes in technological processes,
  • Initiating and implementing optimization and improvements,
  • Proposing innovative solutions and ideas,
  • Designing tools used in the production process,
  • Introduction of technological information to the MIS system,

Job requirements:

  •  Technical education (preferably directional – papermaking and printing, materials engineering, industrial design),
  • Experience in a similar position,
  • Knowledge of the packaging market and related trends,
  • Innovation and creativity in the area of designing technological processes,
  • Ability to define and solve problems,
  • Knowledge of technical drawing and the ability to read technical documentation,
  • Engineering knowledge in the field of materials science, strength of materials and manufacturing technology,
  • Knowledge of English or German – level B2,
  • Good knowledge of MS Office – MS Excel in particular,
  • Very good organization of own work,
  • Ability to work in a team

Benefits of working with us:

  • Work in a team of specialists from whom you can learn a lot, as well as exchange the acquired knowledge and professional experience,
  • A real impact on the development of the department and the company,
  • A large field for generating and implementing ideas to improve the work of a given area,
  • Full-time work under an employment contract,
  • Salary adequate to your skills and experience,
  • After a one-year contract, a chance for a contract for an indefinite period,
  • Possibility to raise professional qualifications through participation in training,
  • Flexible working hours,
  • Possibility of using the social fund in the form benefits (ZFŚS);
  • Group insurance on preferential terms.

Technolog ds. wdrożeń produktowych

Technolog ds. wdrożeń produktowych

Zadania i obowiązki na stanowisku pracy:

  • Analiza danych i kompletowanie dokumentacji projektowej (kontakt z klientem w celu weryfikacji informacji i wymagań dotyczących zamówienia),
  • Tworzenie i nadzór nad dokumentacją techniczną materiałów opakowaniowych,
  • Dobór surowców i materiałów produkcyjnych,
  • Projektowanie procesów technologicznych,
  • Nadzór nad wdrożeniem nowego produktu,
  • Kontrola i analiza wykonalności dotyczącej wdrożeń nowych produktów oraz zmian technologicznych,
  • Prowadzenie projektów dotyczących optymalizacji procesów pakowania,
  • Kreowanie i wdrażanie zmian w procesach technologicznych,
  • Inicjowanie i realizacja optymalizacji i usprawnień,
  • Proponowanie innowacyjnych rozwiązań i pomysłów w zakresie maszynowym i materiałowym,
  • Projektowanie narzędzi wykorzystywanych w procesie produkcji,
  • Poszukiwanie nowości rynkowych związanych z opakowaniami – analiza trendów branżowych,
  • Wprowadzenie informacji technologicznych do systemu MIS,

Wymagania stanowiska:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunkowe – papiernictwo i poligrafia, inżynieria materiałowa, wzornictwo przemysłowe),
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość rynku opakowań i związanych z nim trendów,
  • Innowacyjność i kreatywność w obszarze projektowania procesów technologicznych,
  • Umiejętność definiowania oraz rozwiązywania problemów,
  • Znajomość rysunku technicznego i umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • Wiedza inżynierska z zakresu materiałoznawstwa, wytrzymałości materiałów i technologii wykonania,
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – poziom B2,
  • Dobra znajomości pakietu MS Office- w szczególności MS Excel,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność pracy w zespole,

Korzyści płynące ze współpracy z nami:

  • Praca w zespole specjalistów od których można wiele się nauczyć, jak również wymieniać się zdobytą wiedzą i doświadczeniem zawodowym,
  • Realny wpływ na rozwój działu oraz firmy,
  • Duże pole do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę danego obszaru,
  • Praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • Po rocznej umowie, szansa na umowę na czas nieokreślony,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach,
  • Możliwość rozwoju i awansu,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość korzystania z funduszu socjalnego w postaci pożyczek, zapomóg (ZFŚS);
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.

Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać w formie elektronicznej
na adres:
rekrutacja@akomex.pl – podając w tytule maila:

 Rekrutacja na stanowisko: Technolog ds. wdrożeń produktowych

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przez mnie dokumentach aplikacyjnych przez Akomex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Starogard Gdański, ul. Jabłowska 71, 83-200 Starogard Gdański,  w celu realizacji procesów rekrutacji na stanowisko: Technolog ds. wdrożeń produktowych . Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym  z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych  i prawie ich poprawiania.”

Business Development Manager – DACH

Business Development Manager – DACH

The Akomex Group is looking for a Business Development Manager for DACH region to support the further, ambitious development of the company.

As a business development manager, you’ll need to:

  • actively work towards identifying new business opportunities and increasing sales,
  • foster and develop relationships with clients
  • understand the needs of your customers and be able to respond effectively with a plan of how to meet these
  • think strategically – seeing the bigger picture and setting aims and objectives in order to develop and improve the business
  • have a good understanding of the businesses’ products or services and be able to advise others about them
  • discuss promotional strategy and necessary actions with the marketing
  • liaise with the customer service team, purchasing and research and development where appropriate
  • keep abreast of trends and changes in the business world.

Profile:

  • German native level
  • comfortable interacting in English
  • proven background developing business and within a similar role within the packaging for food industry and / or pharmaceutical industry
  • the ability to handle pressure and meet deadlines
  • ability to manage complex projects and multi-task
  • very strong communication, teamwork and organizational skills are essential
  • curious with learning agility

We offer a competitive compensation and excellent opportunities for growth and advancements.

Should you like working in a good atmosphere, a well-coordinated team and within a company with ambition and flexibility in decision making, this may be the place for you.

Apply by sending e-mail to: kadry@drukpak.pl.

Pomocnik operatora maszyn poligraficznych

Pomocnik operatora maszyn poligraficznych

Miejsce Pracy

Starogard Gdański lub Aleksandrów Kujawski

Jeśli jesteś osobą, która

  • posiada wykształcenie co najmniej zawodowe,
  • zainteresowana jest swoim rozwojem zawodowym,
  • szuka stabilnej, atrakcyjnej i pełnej wyzwań pracy,
  • jest ambitna, pracowita i otwarta na zmiany,
  • jest gotowa na udział w procesie szkoleniowym pozwalającym na nabycie umiejętności samodzielnej obsługi maszyn poligraficznych,
    to nasza oferta skierowana jest właśnie dla CIEBIE.

Oferujemy

Zapewniamy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę według ściśle określonej, opracowanej przez nas ścieżki kariery zawodowej dającej możliwość nabycia nowych specjalistycznych umiejętności poligraficznych. Rozwój zawodowy powiązany jest również bezpośrednio z poziomem wynagrodzenia, które zmienia się wraz ze wzrostem odpowiedzialności, jakości i wydajności świadczonej pracy.