Grupa Akomex po raz kolejny doceniona przez klientów

22 marca 2021

Satysfakcja to pojęcie, które w sposób bezpośredni odnosi się do tego, jak klient ocenia oferowany produkt lub usługę. W przypadku tak rozbudowanych modeli biznesowych, jakie funkcjonują w Grupie Akomex, Badanie Satysfakcji Klienta na stałe wpisuje się w roczny harmonogram działań. Dotyczy nie tylko oceny zadowolenia z dostarczanego produktu finalnego, ale przede wszystkim ma na celu zebranie opinii o jakości współpracy, komunikacji i poziomie serwisu.

Miniony rok był trudny nie tylko dla branży poligraficznej. Wprowadzane obostrzenia, poczucie braku stabilizacji i niepewność dnia następnego spowodowały spore zamieszanie w niemal każdej branży. To, co w tak trudnym i pełnym wyzwań czasie, jeszcze bardziej nabrało na znaczeniu, to przede wszystkim wzajemne zaufanie, odpowiedzialność oraz współpraca.

Z ogromną radością przyjęliśmy więc wyniki Badania Satysfakcji Klienta za rok 2020, które potwierdziły, że pielęgnowane w Grupie Akomex wartości są dostrzegane, a co najważniejsze, doceniane przez Klientów. Liczba otrzymanych zwrotnie ankiet dała nam solidny fundament, służący do wyciągnięcia właściwych wniosków. Cel postawiony na rok 2020 był bardzo wysoki i zakładał wynik na poziomie co najmniej 90%. Tym bardziej ważny jest więc dla nas fakt, że poprzez Państwa wysokie oceny, pomimo wielu wyzwań i trudności związanych z pandemią koronawirusa, udało się nam ten cel przekroczyć.

Na wstępie, w imieniu całego Zarządu Grupy Akomex, chciałbym bardzo podziękować naszym Klientom za udział w ankiecie i wystawienie nam tak wysokiej oceny. Wartość wynosząca aż 92% to dla nas bardzo duży powód do radości. Od wielu lat łączymy dynamiczny rozwój ze stałym udoskonalaniem warunków współpracy, czego efektem jest wciąż rosnący poziom Waszego zadowolenia. Chcemy być partnerem, który realizuje Państwa oczekiwania na najwyższym poziomie – mówi Tomasz Siepielski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Sprzedaży Grupy Akomex.

Duże zaangażowanie naszych Klientów, skutkujące sporą ilością wypełnionych ankiet, jest dla nas prawdziwą motywacją do jeszcze cięższej pracy. Z dumą przyjęliśmy opinie z oceną jakości serwisu naszych Działów Obsługi Klienta, Działów Sprzedaży i Pracowników Obszaru Wdrożeń. Cieszymy się również z wysokich not odnoszących się do współpracy w sytuacjach trudnych, niestandardowych. W Grupie Akomex zespołowo dbamy o to, żeby nasi klienci mieli poczucie, że mogą na nas liczyć w każdej sytuacji. Zawsze sprawdzamy każdą z opcji, robiąc co w naszej mocy, aby profesjonalnie zrealizować wszystkie, kierowane do nas prośby. Nawet te, które mogą wydawać się niemożliwe do zrealizowania.

Wyniki ankiet już kolejny rok z rzędu potwierdziły, że dla Grupy Akomex niemożliwe nie istnieje. Nasi klienci odbierają nas jako stabilnego, godnego zaufania partnera. Dzięki otrzymanym notom wiemy, że nie możemy spoczywać na laurach i podejmujemy kolejne działania na drodze do stałego podnoszenia poziomu satysfakcji.

Dziękujemy za tak liczny udział w Badaniu i już teraz zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnym, które planowane jest na lipiec.

Zapisz się do naszego newslettera
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.